Thursday, September 4, 2008

Luper Nk Citer...

Nih, nk story skit kat kowang, 1st ramadhan tu lah, aku g lah bazar ramadhan ngn mak aku, ngn adik aku... Biase lah kn ari pertame pose, mesti mcm2 nk mkn kn tuk buke..
skali msk2 jer simpang , tuuu diaaaa.. umang ai ramai giler owang... parking pun ssh.. cam ner nih nk parking kat ner.. tetibe.. ting..aku teringt ader umah mmber mak aku lah dekat2 kawsn bazar tuh, so aku ngn sukecitenyer g lah memaking kn kete kat dpan umah die.. tumpang yer cik.. ekeke .. pas tuh kiter owang pun menuju la msk dlm bazar yng cam lautan manusia tuh...

nk dijadikan citer, bile dah smpi kat tgh2 bazar tuh aku dgr mamat nih, baik punyer jerit... (nasik ayam.. nasik ayam... nasik ayam bang, nasik ayam bang..)... erm, sore cam kenal, so nk lah tgk kn muke mamat yng melolong tuh kn..

zaaasssssssss.... skali aku pandang... MY X BF oulss.... erm, kire fisrt love aku dlu lah... 2 taun gak lah aku mnghabiskn mase remaje aku ngn die nih dlu... huhuhuh... eh, melalut lak.. pas tuh kn biler die pasan aku, trus die x jadi jerit (nasi aym) dah..aku pun cepat lah nk lari dari depan gerai die tuh, konon nk jln cepat lah kn.. tp kowang tau lah kn bazar tuh cam ner kn.. manusie penuh.. so kene gak lah cover2 jln, nk cepat jadi lmbt.. aku tau die ngh duk tenung aku ag.. tp tuk aper kn... ah, lntaklah.. aku dah delete sumer memori aku ngn die dah...

dah jauh dah, aku dah nk smpi ujung bazar baru aku dgr balik sore die memekak.. (nasi ayam.. nasi ayam..)... erm, nih yng buat aku mls nk g bazar ag nih.. tp naper lah aku nk heran ngn die kn? lantak lah, die kat situ nk niage, aku g saner nk membeli.. aku x kcu die, die x kcu aku.. ok..!

**ngah sedih2 nih.. sempat gak nk citer pasl xbf ek..? lantak lah... huhuh...

daaaaaaaaaaaa

No comments: