Friday, September 26, 2008

SELAMAT HARI RAYA..


erm, ari nih sabtu... sunyi je jln pagi td ble g keje.. ye lah, ramai owang dah start cuti raye dah kn ari nih.. huhu.. cediy.. aku sowang je yng keje.. erm, x pe.. jab je ag.. kul 11.30 kang aku chau lah.. memandang kan duit gaji aku bru je msk semlm so ingtkn jab ag nk g membuang duit skit.. muahahahah.. so di kesempatan ni.. nk lah ucapkan SELAMAT HARI RAYE MAAF ZAHIR BATIN.. klu ader tersalah ckp, ter mencarut, termaki, terngumpat.. termengong x pasal2.. mintak maaf lah bnyk.. saye hanye manusia biase yng x lari dari membuat silap...

kepada akak2 yng slalu kiter jenguk blog dieowang tuh, mintak maaf gak klu ader komen2 yng kiter tinggalkn tuh, x sesuai atau x memuasakn ati... harap maaf kn ye kak... and last 1, time kaseh bebanyk sbb luang kn sedikit mse kowang yng berharge tuh untuk jengah blog kiter yng xseberape nih....

ari nih last aku meng n3... sok dah cuti selame seminggu aku cuti.. isnin pas raye nnt kiter jumper ag ek..

No comments: