Tuesday, November 18, 2008

Al Kesah......

Kali nih dating bawak adik ok.. huhu...

nih la.. adik laki aku.. Syahir....

Skang kan dah start cuti sekolah kn? n memandang kn die boring duk kat umah aku angkut lah die skali g Shah Alam...

Sbnrnyer perancangn awal cam nih, die mmg nk ikut aku lah mggu pas sbb die nk g lepak umah maklong aku kat putrajya.. Ujung2, mak long aku call , bgtau yng cuti skolah nih cousin aku yg sebaye ngn Syahir tu maklong aku dah daftarkn die tuisyen tuk SPM die taun depan... ((waaa, klu aku x de g dah ni cuti2 je lah kn..))

Tp disebbkn die dah berkobar2 nk g dah aku tgk.. cian lak.. aku tnyer lah chenta ati ku.. die kate ok, bawk lah... aku pun ajak lah die skali..... Kiterowang secare x sngaje, telah memakai baju ngn warna yang same.. COKLAT.


So sabtu, smpi dlm kul 2 trus bwk die lepak Sunway... tgk Madagascar kt Jusco Bukit Raja (sbb sunway dah full n mls nk tggu)....

Pas abis madagascar g pusing balik Shah Alam lepak kat Dataran jab...Dlm kul 11 cam tuh balik umah mteh aku kat Kapar, Klang....



Ahad pagi, bgun lepak2, kemas2, siap... dlm kul 1 gerak balik Seremban balik...abis lah kesah dating aku mnggu nih...



p/s: atas sebab2 yng x dapat dielakkn, dating yng setrusnye hanya akan dpt ditetapkn tarikh selepas Raye Haji je... Lamer ag tuu...

7 comments:

Ann-Wardrobe said...

smpai pegelangan tangan. kt tgn pum dijahit manik (depan blakang)
(:

shitah said...

ok.. ok.. tq yer an.. die nih memaner je boleh tau..

*** said...

lain kali bawa tok kadi sekli...hahahahaahha

Ann-Wardrobe said...

dia nih.?? memaner je boleh tau.? keke

jaketbiru said...

.. cam kenal jer dating shitah nihh...

shitah said...

aik, kenal ker?
ye ye jer nide nih..

ceri masam said...

hehehee!