Monday, November 3, 2008

Weekend....

erm, weekend kali nih aku kene balik kg coz abg sepupu kawen.. so alang2 dah nk balik kg tuh ayah aku ajak lah singgah PD, tujuan utama nk tgk umah.. dah berkurun dah x tgk... so pas tuh baru g bwk adik2 terjun laut.. tp kali nih cam penat skit lah.. x tau naper... ari nih keje pun still cam x der mood ag...



ketembaman aku semakin ketare (on th way ker PD)



nasib aku x mndi, air laut cam kotor skit la time nih..(ayat penyedap ati, owang x dpt mndi) kak atul naper x bg tau awal2...



si tecit yng takut ombak..( rugi tul ko nih balqis..)

so pas dah penat mandi mande (adik2 aku je lah) kiterowang trus lek kg... smpi dah petang dlm kul 5 cam tuh lah.. pas tuh rutin cam biase lah kat kg kn... ahad pgi bgn siap2 trus nk g kenduri...

bukti aku g kenduri kawen... pngntin lmbt smpi time nih, x sbar aku nk nunggu trus aku balik je... ko bayng kn lah kul 2 x smpi ag... dah lah aku red lite kn time tuh....2 sumer alasan lah tuh nk balik awal.. huhu...
dah lah x tolong paper kn.. ekekek... tapi sungguh masakan kt umah pengntin tuh mmg sedap.. aku jenis yng ssh nk mkn daging, tp kt umah pngah aku tuh daging die best lah... die msk rendang kering... erm, dah melantak kenyang2 trus mntak diri nk balik.. sbb ptg tuh dlm kul 3 aku nk blik dah....


sesungguhnya itu aku.... ye aku tau aku selekeh... menahan kepanasan, kesakitan dan kepenatan... huhu..


2 comments:

ceri masam said...

hehehe. nampak tembam sikit :p

dan gambar bawah tu, mmg sikit selekeh! tapi rugged wo! hehehe

:)

shitah said...

tang maner yng rugged tuh kak atul? tlng xplain skit..