Sunday, December 21, 2008

Next...



kan ker kiterowang smpi awal kn.. dalm 2.30 cam tuh.. pas tuh balik gegas2, salin2 n amik baju.. dalm kul 3 cam tuh, gerak ke ULU BENDUL...


sempat ag tuh posing..

nasib baik lah the weather is clear ari jumat tuh. pjah lah nih, teringin nk mandi air sungai lah die.. tp ok gak.. so ulu bendul je la, da xder tempat lain yng best dah kt n9 nih, klu d pun jauh.. huhu...


smpi pun dah lewat sbnrnyer dlm kul 4.30 cam tuh sbb singgah b.kikir jab beli segale jenis snek nk mkn kat dlm air.. huhu.. smpi2, cari parking, cari tempat sesuwei... n msk dlm air.. waaaa, sejuk bukn main tau x.. dah la aku nih jenis x thn sejuk...



aku duk dlm air tuh dlm setengah jam je aku rase, pas tuh aku kuar dah, lepak kat ats batu jer.. tgk pjah ngn dila bg ikn mkn twisties... sengal kn kawan den tuh? tp ikn tuh pun memilih gak, bg coklat apolo x mau ko.. nk twisties jer..



dieowang nih duk dlm air x kuar2, pelik aku.. x sojuk gak eh.. eee... tp klu kat laut ko bg aku baper lamer pun aku tahn.. sbb aku suke mandi laut x kesah lah golap ker jnji aku puas..


tetibe ngah best2 kn duk ats batu tuh aku nmpk ade segerombolan mat motor tang.. waa, kacau nih.. dila kate wat x tau je.. ok kiterowang wat x tau lah.. tp skali ag pusing, waaa, dah dekat lah weh ngn kiter.. ape lagi cha aliff but lah.. CABUT....

jht kn mat motor, naper kene cam tuh, nmpk pompuan je nk kcu... eee, aku x dpt byng kn klu kiterowang lepak ag dlm air time tu, sure dieowang sorok kiterowang nyer baju n towel.. huhu.. merepek!... dah siap2 mndi sume, dalm kul 6 cam tuh kiterowang gerak balik...
kesimpuln nyer, satu astiviti yng baik, wlupun dlam mase 2 jam je.. huhu





2 comments:

ceri masam said...

oh begitu syok mandi yer...

akak kabor kat bos!

hahaahah :p

jeles tengok komer mandi manda nih!
haih..

shitah said...

huhu.. jgn ler kabor kat bos.. ok2, next time bwk akak lak ek.. ekekeke