Wednesday, February 25, 2009

Jeram Toi....

erm, cite dah basi.. disebab kn perkara2 yng x dpat dielak tuh yng jadi basi.. kiter owng g jeram toi 2 kete ngn fmily ayah angkat aku ari ahad ari tuh... best sbb dpat berendam.. dah lamer x berendam sejuk2 cam nih kan.... tp over sejuk sbb mase mnd tuh rebas.. tp kiterowang teruskn gak.. huhu...

sampai2 trus cari port, nasib dapat tempat rata de simen... baju itam tuh kak ila yer.. die mmg pntng nmpk camera... sblum kiterowang mndi kiter mkn dlu, huhu.. x de bwk ynng meriah pun, juz goreng bihun, ngn nasik putih skit, lauk ikan sungai mask sambal ngn GULAI LANDAK...

tp aku x mkn lah gulai nih.. cam takut je nk mkn landak..


ni view air terjun die dr tempat kiterowang ddk tuh..

nih lak view dekat.. best gilak lah duk kt bwah tuh, rase cam urutan lak kt blakang.. haha..
opss.. tuh bf kak ila @ paktam...

x der pic ngah mndi lah sbb masing2 dah mask air, mls nk pgg camra ag dah.. sumer mndi, mak je x mndi.. tp die malas lak nk ngekor pnjat tggi2 nuh...
nih tuk kekanak.. tapiiiiiii.. kak ikin @ pengntin baru naik tau bende alah tuh.. huhu

de kolam gak.. tp kolam nih dlm weh.. aku msk tenggelam lah..


kesimpulan nyer best giler... mandi x henggat... tp balik menjawap lah.. gatal2 bengkak2 kaki aku.. naper ntah, air tuh kut gatal kot..
owh, mase dlm kete otw balik tuh kan, de lalu lah kt 1 kg yng terpencil skit.. aku x ingt lak namer kg tuh.. kak inas citer kn, de sowang dukun kat kg tuh de ilmu hitam. die berguru ngn mona fendi.. dukun tuh ckp kan, mona fendi x mati lagi.. yng mati kene gantung tuh jelmaan die sajork... ye lah sbb die kn pengamal ilmu hitam so die leh jelma paper je.. n dukun tuh ckp mase2 tertentu mona fendi akan dtg lawat die tp bentuk jelmaan lah, cam ular ker....
leh cayer ker? ntah lah.. aku dgr je, ilang boring dlm kete.. huhu...

No comments: