Friday, February 13, 2009

Nilai 3


nih citer mgu pas, basi dah kn? huhu.. siyes x smpt lah.. ag pun rabu aku cuti, so keje lagi bertambah..

ok.. ari ahad ari tuh kiterowang g sepang, g ngn tar kak ekin kenduri sebleh lelaki.

kaler gold tema die.. kat sepasng nih cantek make up die.. kire berubah gak lah muke kak ekin.. berubah cantek lah.. yng kat umah pompuan ari tuh biase je...

ok, pas tuh dlm kul 3 kiteowang grk dlu nk g nilai... panas giler lah ari ahd ari tuh.... so ape yng kiterowang pat kat nilai 3 ialah..




baju raye RM 75 tp dpt rm 53... hahaha, awl gile kn.. alah x pe lah nnt bln 6 baru g hntr tmpah...
seful nyer baju melayu, tp luper nk snap...

nih aku pun x tau pe namer dei, tp kain cam selendang n de awning cam tudng ekin, nnt aku kai, aku jaje sini deh.. RM 15 jok.. 2 rm 28.. huhu


pas tuh de lah mak aku nyer jeans, adik aku nyer tracksuit n de beli towel tuk gnti2 kat umah.. tp luper gak nk snap.. huhu.. x pe kn?

sumer di sponsor oleh SEPUL.. sayang die.. hehe...

pas tuh kiter owang pn gerak balik lah dlm kul 6.. Sowy la xder bnyk pic sbb aku drive, n sepul tdo tuh yng camere terperap je dlm hbag...

smpi umah dlm kul 8 mandi2, kemas2 lepak2 jan.. tdo...

No comments: