Monday, February 23, 2009

Sesungguhnya...

malam tadi aku cakap ngan mak pasal bende tu.. mak diam, dahi berkerut.. x lamer pas tuh mak mak cakap, ko biar betul.. aku balas, tul lah mak owang x main2.. mak diam balik lamer x ckp pape smpi lah aku tnyer ag , cam ne mak.. mak diam lamer x ckp pape... x der senyum lngsung tp dahi berkerut2 dan muke masam... erm, aku rase aku tau jawapan pada bende tu.. aku bgn , mask blik, ttp pintu, ttp lampu.... pagi td, sblum g keje, aku salam mak n cium pipi dan dahi die cam biase.. sblum jalan, mak ckap... nnt2 lah pasal bende tuh... aku angguk trus drive ngn air mate....



p/s ; x slahkn mak, tp sesungguhnya aku sedang bersedih...

4 comments:

ceri masam said...

what happened shitah?

shitah said...

ntah lah kak atul.. :(

Yana World said...

uiks.. nape nak camtu adik??? takpe.. bersabar ok. jangan sedih2.. insyaALLAH segalanya akan berkesudahan dengan baik.

shitah said...

thnks kak yana...