Monday, March 23, 2009

X GUNE...

EFZAN SAFWAN B MAMAT ko betul2 melampau...

ko kutuk2 aku, ko carut2 aku, ko cakp aku giler, ko malukn aku dpn kawan2 ko aku diam...
mak ko jaja hal family owang, citer adik2 aku kat owang ramai aku diam..
tp skang ko dah melampau smpi ko tumbuk adik aku smpi berdarah n luka kat idung n kening..
ko ingt x bahaye ker?
klu kene mate or jadi paper kat btng idung die ko nk tnggung ker haa.
mak bapak aku pun x penah nk blasah kiterowang smpi cam tuh skali lah...


ko dah 22thn lah bangang, x kn bende kecik cam tuh ko x leh satle..BODOH!!!
setakat ko duk berak dlm jamban surau pas tuh de budak baling batu kat pintu jamban mase ko berak pun nk hangin.. klu setakat gru cam tuh pun nk hangin x yah berkawan lah beb.. yng ko pun bodoh jamban umah de, g berak kat jamban surau tuh naper?
pas tuh kuar2, wat muke bengang suke2 ari je nk tumbuk owang kn.. padalah owang tuh dah ckp bukan die yng wat.. ko ingt ko tuh saper nk tumbuk muke ank owang ske2? nasib ko tumbuk arif die x luke paper.. adek aku yng teruk, ko tumbuk die jatuh kene tong smph muke die berdarah2..


pas tuh pndai lak ko warning kat adek aku, suh adek aku ckp ngn mak aku die jatuh kat padang time main bola.. pesal??? ko takut?


weh.. padang tuh tempat awam lah... ramai owang nmpk...
klu ko rase ko leh nk wat ske ati ko je kat taman tuh ko silap eh..









p/s : sowy aku kene serangan emosi, skng adek aku mc 2 ari kat umah.. x leh g skolah muke die bengkak.. (siyes aku terkejut die balik petg tuh ngn muke penuh darah meleleh2)dah lah nk spm taun nih.. nasib bapak aku x tau, mak aku je tau.. klu bapak aku tau, x tau lah..

4 comments:

jaketbiru said...

.. report polis jer... atau bagitau kat mak dia dengan bukti bergambar.. tentang anak nya yang baik tu..

shitah said...

erm, klu ikut ati cam tuh lah nide.. tp cian lak kat mak bapak die baik ngn mk bapak owang.. huh..

Miss Lana said...

gile jahat nye org tu
mmg tak gune langsung!

shitah said...

mmg x gune pun miss lana...