Friday, June 26, 2009

Mati lah aku...

aku terpatahkn side mirror kete bapak aku lah weh.... mati aku..

aku nk parking td sblh tuh de gril besi... dah parking elok dah ni, nk reverse lah skit.. kang senang nk kuar.. konon lah... ntah cam maner ntah aku tertarik stereng ker, x betul kn ker aku pun x ingt.. jadi nyer kete tuh reverse, side mirror sblah kanan terkene kat tompol mangga besi kat grill tuh....

panggggggg.. patah.. huaaarrrrhhgggg.... pas tuh kn, die bukn patah trus, die cam bngkok ke atsa, pas tuh keras jer.. x leh nk betul2 kn ag..

nk ckp cam ner kat ayah nih.. nk ganti gaji x kuar ag.. makkkkkkk.... cam ner nk balikkkkk....

abang, naper jauh sngt.. klu dekat kn leh tlng....

huk huk huk.....

2 comments:

jaketbiru said...

side mirror tu tak mahal ler...

shitah said...

ye lah, bukn tkt mahal nide.. tkut kene marah.. hahah
tp dah ok dah..