Monday, June 22, 2009

yeay.. Dah de Radio...

yeay, yeay...

sebenarnyer dah lamer dah aku memekak kt adik aku.. pasangkan lah radio kat bilik aku.. boring lah duk dlm bilk snyp jer.. bg aku biar xder tv jgn x der radio.. sbb aku adelah pencinta music... ag pun aku jeles ngn die, bilik die de tv ngn radio.. .. dah lah bilik sowang x share ngn sesaper...

so, smlm kebetulan die x skolah, n aku pun balik awal smlm... aku pakse die pasngkn radio... alaa, radio kt dlam kete je pun, ayah dah x nk kai yng tuh.. tp still elok ag sbb bru baper buln ntah ayah kai.. pas tuh die tukar yang lamer balik.. so dari die perap je bawah katil ko kn syahir, aik ko pasng kat bilik aku....





erm, radio rembat ayah nyer , areal (x tau eja) atas tuh amik kt radio lamer yng dah meletup, speaker amik radio lamer gak nyer.. tp kuciwa skit sbb x leh nk dgr cd, sbb adek aku kater letrik x leh nk cover, ntah pe ntah aku xpham sngt.. ok lah tuh jnji de kn..






dah siap... huhu.. tp time nih mak aku memekak... ye lah yng pasang nyer x bertauliah, main pasang jer jnji bunyik, mak aku tkut jadi paper kang, yelah kai lektrik kn.. tp ntah lah, cam x dgr je mak bebel.. hahahah.. so boleh lah aku berdisko dlm bilik pas nih... muahahahaha



aku : jgn jeles aku de remote.. ko do? x do kn????
syahir : eleh, aku bukak balik kang, padan muke ko..
aku : ok, ok.. alah.. kecoh nk gru pun xleh...





mari kite berdisko bebeh....




p/s : editedd...... baru aku pasan date kat pic tuh taun 2007, silap setting yer kengkawan kt dalm camera.. hahah.. harap maaf.. trikh sbnr 2009.

2 comments:

SwEetForEst said...

wahhh..sangat sempoi okeyh..dari x de kan..along sweet pon de gak wat camni..hehehe..selamat berdisko keyh..

shitah said...

haha, sweet, moh kiter berdisko...