Wednesday, October 7, 2009

going 2 kill myself...

aku gaduh ngn die malm td.. nmpk cam die x leh trime aku lagi..

aku tau aku tipu die.. tp aku wat sumer tuh juz tuk kiter abg... aku x bgtau die sbb aku x nk die sedih n kecewa..
aku seboleh2 nk jage hubungn ni..

aku tau aku salah, aku tau aku patut dpat sumer nih.. tapi caye lah.. x der niat aku nk tipu die.. sumer aku wat sbb hbngn aku ngn die..

die x leh paham ker, bende nih jadi bukn sbb aku cari.. bukn sbb aku nk.. aku x minta.. aku dipakse, aku x leh lawan.. dan siape lah aku nk lawan ngn DIE.. setaun lebih aku bangkit balik untuk hidup.. aku jumper die.. aku ingtkn die leh paham n happy kn aku.. tp die pun wat aku cam nih...

aku x ckp kuat tuk sumer nih.. slame nih pun aku bergntung kuat ngn die.. x leh byng klu die x der dlm idup aku.. mati aku..

die maafkn aku, tp die mintak mase.. aku x leh tggu mase die.. aku nk tau jawapan die skng gak.. aku x senang duduk.

erm..dr ptng semlm aku x mkn n minum wlu setitik air n sebijik nasi.. tp aku kenyg.. dr ptng smlm aku x tdo, tp aku x ngntuk.. tapi otak aku x berfungsi....

aku g keje kai slipa jepun, aku x ingt jln g opis.. aku xtau.. aku x leh berpikir... tp aku gagah jugak drive, sbb aku x nk duk umah.. aku x nk mak aku tau..

aku cumer harap skng aku dpt msg dari die yng ckp die leh trime aku balik n maafkn aku.. klu x...

No comments: