Friday, August 29, 2008

2 Keputusan Sedih Dlm 1 Hari...

semlam aku kene wat 2 keputusan yng menyedih kan... huhuhu.. boring tul ah.. tapi nk wat cam ner kn, dah yng tuh yng terbaik... 1st pasal keje, ari tuh ader member inform kat aku ader keje dekat ngn umah aku... cam best jer kejenyer.. kire ok lah kan.. gaji pun masyuk gak lah kn... kat kg x bnyk sngt gaji pun x kesah, janji aku dekat ngn mak aku... ((aku x leh jauh mak act)).. ag pun mkn leh balik umah.. waaa.. best dh keje nih aku ckp... semlam aku tpon lah kat tempat yang wany ckp tuh... sedih giler jawapn dei dah ader owang.. aku pun ok lah x der rezeki kan..

Balik keje semalam, aku smpi2 umah je dah ujan.. tgk jam baru kul 5.15.. erm, nk wat per ek... tdo lah... lalu aku pun membongkang lah ngn best nyer.... lamer gak kut aku membute smpi kul 6.45 mak aku kejut.... ((woii..ank dare bngun lah, dah nk magrib dah nih..)) huh.. tekejut gak.. ((mak nih lain kali kejut lah lembut2... nih cam mak tiri))... mak aku kate... ((bnyk lah ko punye lembut2.. dah bgn, td ader owang dtg carik ko, kate dari M***S, bg borng jawatn kosong...))

Dengan sepantas kilat aku bgn... biar btul , mimpi ker aku nih.. betul lah beb.. mmg btul owg tuh hntr borng tuh, upe2nyer die citer kat mak aku owang yng sepatutnye keje tuh x jadi keje..tp pas aku contact no yng owang tuh tinggal kn... dah tnyer sume2 pasl keje yng aku kene wat nnti, x jadi lah nk keje... keje tu bukn dlam bidng aku lah.. da lah aku jenis yng x sabar..x pasal2 ank owang tuh aku cepuk nnt... x per lah, ngn berat ati aku katekan tidak pade Puan tuh... erm.... melepas peluang keje kat mak.....adeh..

*jab ag aku citer kat kowang pasal citer sedih aku ag 1 ek...ade keje lah.. ish..boss nih...
daaaaaaaaaaaaaa

No comments: