Thursday, August 28, 2008

Acara Pembukaan...

Salammmmmmm...

Nak tau x care pembukaan per? pembukaan blog aku yng ag 1.. ekekek.. tau x smlm aku baru create aku nyer 1st blog, pas tuh aku sign out lah nk balik kn.. skali ari nih aku nk msk balik....tup..tup... dah ilang oulsss... huh, marah tul aku...

sbnrnyer blog tuh bukn nyer ilang pun, aku x hingat aku nyer pasword... tp google cam hampeh gak.. ble aku nk cari blik pasword aku, die kate aku nyer account x wujud... mls lah aku nk pening2 pale aku ag... tu yng bukak blog baru nih..

klu ader sesaper yng terjumpe aku nyer blog yng lamer tuh, sile2 lah abaikan ek.. sbb ader 1 post jer yng tuh, memboring kan..

Sking nih aku ngh pikir, cam ner ek aku leh jadi pelupe smpi sebegitu skali.. semlm ari x ingt.. aku cam lost lah lately nih.. naper ek?? meroyan ker pe aku nih?.... ish mintak simpang.... ok lah....daaaaaaaa...

No comments: