Tuesday, September 16, 2008

Ade owang x pose...

saper yng x pose tuh???? erm, owang nyer kire leh dipanggil bapak lah.. dah pangil bapak mesti lah laki n dah tue kn?????

leh bayang kan x umo cam tuh x tau pose ag? sedih nyer.. citer nyer cam nih, td mase syok2 main game.. boss aku call.. die kate, tlng bukak kn pintu bawah tuh, ader kawan die nk dtg.. aku pun ok lah, g lah bukak.. ingtkn kwn nyer tuh dtg nk discuss paper ker kn.. so x kesah lah...

tup..tup.. dieowang dtg bwk nasi ngn air tapau weh... AIK...?????.. erm, nk kate per kan.. trus jer dieowang msk blik meeting, pas tuh MAKAN.....cet.. konon2 meeting lah tuh... dah kenyang 'meeting' duk lepak2 jab.. pas tuh trus blah.. seblum blah tuh, siap ckp ag kat aku.. (balik dlu lah yer, ramli lmbt sngt..) ...............................................

Aper nk kate? klu dak2 sebaye aku, remaje ker, aku x kesah lah... nih dh leh pangil bapak.. cam ner lah gak nyer ek...

** ngh pikir karamli tuh namer boss aku.... nih aku ngah pikir nih ner ek dieowang g beli makanan tapau.. huhu...

2 comments:

KiKiHanakO said...

hahha.. la camne nak beli tapau..meh sini kiki pinjamkan doreamon kiki untuk shitah..


la... beli je.. dgn muka selamba bawak balik.. hikss larikkkkkkkkk

shitah said...

haha.. nk pinjam doreamon kiki...