Monday, September 15, 2008

Bengang ngn KFC... huh...

Nak jadikn citer semlam aku teringin nk buke mkn KFC.. so aku g lah ngn adik n mak aku.. tp tapau lah mkn kat umah.. mkn kat umah ag selese kan... so smpi2, adik aku teringin nk mkn nugget kfc tuh, dah order sumer, dah siap bayar dah... akak tuh kate, (tggu jab dek.. tgg nugget..).. So aku tggu lah, slalu nyer dlm 15 minit ker kn siap lah nugget tuh... aku tgk jam kul 6 tepat..

Kul 6.30, nugget aku x siap ag... erm, pelik nih msk nugget ker wat nugget nih... tnyer kat akak ng aku order kat cashier td, die kate... (jap)... huh , dri td, dah 1/2 jam die kate jab.... aku x tau lah aper yng lmbat.. rasenyer nugget tuh dah mask dah... x kn x cukup tgn kut nk siapkn nugget aku.. mmg lah kaunter bukak 2 jer.. tp aku tgk owang x der lah rmai sngt..

Yang paling wat aku bengang, owang lain dah dapat dlu dah.... BODOH tul lah akak tuh... pe maslah die ngn aku, naper die wat cam tuh... eeee, menyirap je aku smlm, trus blah.. lantak lah nugget ker, duit ker.. mls nk tgk muke pompuan hanjeng tuh.. (kurang pahale pose aku).. ingt aku lahap sngt nk mkn nugget ko tuh?.. BUSUK NYER OWANG... puiiiii...

** sowy letak pic makanan lak, pepagi nih kan.. wekekeke..







2 comments:

KiKiHanakO said...

waduhhhhh my fav ni.. hikss..

ceri masam said...

hahaahaahaahhhah!

hanjeng!

ahahhahaahhaha