Thursday, September 11, 2008

BERJAYA....

Ngeh..ngeh..ngeh... ekekekke

aku berjaya mengayat boss aku semalam.. muahahahahaha..... dapat balik awl beb.. 4.15 aku balik dah... Sonok gak lah semalm... leh kai gak idea bernas aku tuh kn.. lain kali leh wat ag.. tp alasan lain plak lah kn.. klu x nnt kantoi......

tapi semlm bukan aku trus balik pun, melapuk kat kedai aircond jab.. gas aircond kat kete dah abis.. panas jadinyer duk dlm kete.. aku bukn kesah sngt ngn aircond pun.. tp aku takut time ujan je.. skng kan ujan jer... nnt aku nk drive g mengular ssh...hehe.. dah sudah tuh baru balik umah.. Ingt nk titon jab pepetang semlm kn... coz mesti time aku smpi umah tuh mak aku dah siap msk. ag pun adek aku x der bunyik pun nk g bazar....waaa.. sonok nih titon time...

tapi, balik2 semlm, (kak, g beli ayam jab, adik nk mkn ayam goreng lah...) g lah gak aku g kedai.. dah balik ag kedai (kak.. jab2 ag, g umah cik nora ek, bayar kn duit baju.. baju dah siap amik skali ek)... huh, tuh lah klu balik awal, x berkat namernyer... ekekekke...

**skang aku ngah pening2 lalat nih, nk membiasekn mate ngn sepek baru... adeh...

daaaaaaaa....

2 comments:

ceri masam said...

lain kali, balik awal, terus nyorok!

kih kih kih!

apa alasan shitah kasi dapat balik awal?

kena belajar ilmu shitah nie!

hehehhehehehe

shitah said...

kak Nurul
kiter ckp kiter nk blik ader urusan skit, tu pun klu boss bg.. muahahah