Wednesday, September 10, 2008

Jawapan Untuk Soklan (Part 2)

semalam aku dah jawab satu soklan die.. ari nih ag 1.. sowy lah yer, jnji semalm kn? x sempat lah..

ok soklan nyer..

2. NAPER X NK MEMBER2 KITER TAU KO ADER BLOG..???
Perlu ke aku canang 1 Malaysia... (( AKU DAH ADER BLOG WEIII....))???????????...
Huh, x kose aku.. giler ker aper.. aku baru je dpat bukak blog nih, baru sngt2.. masih jelatah ag... ekekek..(bukn jelatang tau..) x der aper yng menarik pasl blog aku.. n aku layan blog nih pun just sebb nk lepas kn aper yng terpendam.. huhu.. act aku pun x tau cam ner nk tmbh kenalan kat blog nih.. aku tau bace blog owang lain je...tu je.. klu ader yng xsenang psal blog aku nih.....
ADE AKU KESAH??? PIGI JALAN LAH DEYYYYY...

daaaaaaaaaa

2 comments:

Redbloodsnow said...

hahaha..baru lg yeh.
rupernyer selalu bc blogs akak
nape x tegor akak weii..hahaha

smlt berblogging
akak linked ye...ur linked will be inside my buddies blogs :)

ceri masam said...

dey!

hahaaaahaa