Wednesday, September 10, 2008

Sukenyer....

Erm, aku baru balik oulss........

Nk tau baru balik dari maner? Dari kedai sepek mate... ekekekek.. best lah bingkai kegemaran den akhirnyer dapat dimiliki gak.. x tau lah nape apek tuh bg setengah harge kat den.. sbb bapak den customer tetap die kut...

Act, dlu time2 dlu aku skool kai sepek mate nih.. tp ble dah pandai melaram x kai dah.. ekekeke.. tp sejak setaun 2 nih, mate nih semakin kabur lak..hehe.. x tau lah naper.. selaput lah tuh kot gamaknyer.. ari tuh nasib x xcden mase g psar mlm ngn mmber aku.. aku xnmpk lampu brek kete owang depan tuh, aku nmpk merah jer.. ingtkn lampu bakang biase je.. bile dah dekat.. umang ai, brek upernyer... cian mmber aku terkejut aku brek mngejut... die kate, sumpah aku x naik kete ngn ko ag, selagi ko x g wat spek.. hehehe.. so aku pun pujuk lah bapak aku bayar kn.. muahahaha.. anak bapak kn.. mesti dapt nyer.. waaaa.. best lah, dpt sepek yng kuidamkn, tanpa kuar sesen pun.. muuuuaaahhh ayah... tq so much.

DYLLA.... I DAH WAT SEPEK.. HEHEH, BINGKAI CAM NER????? SUPRISEEEEEEEE.... PETANG NIH EK CAYANG....

daaaaaaaaa

No comments: