Monday, September 1, 2008

Salam Merdeka & Selamat Menyambut Ramadhan



MERDEKA... MERDEKA.. MERDEKAA...!!! ekekeke, Salam Merdeka.. x terlambat sngt kn? ekekek.. selang 2 hari jer.. Anyways, SELAMAT BERPOSE gak kat kowang.. erm, pose x ari nih? ekekek... aku dah lah x sempat ganti yng taun lepas nyer, mask lah taun depan nk ganti bnyk ari...waa.. rase berdosenyer lah hai... tp ape nk wat, taik kambing bujur bulat.. eh, ader kene mengene ker?.. abai kan..

Ari ahad ari tuh, akhirnyer dpt gak aku mengikuti konvoi yng aku idam2kn.. Mak & ayah, time kasih sebab tukar pikiran.. ekeke.. siap support ag tuh.... al maklumlah kn, ujung2 blan, aku x dpt gaji ag... best gak lah.. tp penatnyer, bg aku tuhan je yang tau.. dah lamer aku x naik moto lelamer cam ari tuh, kebas segale galenyer.... tp syukur kiterowang slamat pegi n balik.. Alhamdulillah... Erm, rase2nyer tuh je lah kut aktiviti aku last week, x lah bosan sngt cam biase.. ok lah, nk smbng msg.. (eh, x der keje ke aku nih)..muahahaha..daaaa

** menghitung ari... ( 3 hari ag).... x sabar nyer....

No comments: