Wednesday, September 3, 2008

X Sabarnye.....

erk... last entry ari tuh aku ader ckp aku ngah menghitung hari kn?... x sabar giler nih.. ari yng di tunggu sepatutnyer ari sabtu, tp atas sbb musabab yng agak best gak (atas nasihat n idea owang yng tersayang).. mybe sok aku leh grak dah... ekekeek, harap2 dpat lah aku bodek boss aku bg half day sok... puhh kiri.. puh kanan...

Ish.. mesti kowang tertanye2 kn..naper ngn sabtu.. naper aku beria sngt nk tggu ari sabtu.... kn? kn..? erm.. sbb... sbb.. sbb... sbb nyer biarlah rahsie... muahahaha.. sumer owang x tau yng aku xcited sngt nk tggu sok or sbatu, aku wat cool jer depan kengkawan ngn family aku.. tp sbnrnyer dlm ati aku.. mak oii.. cepat lah sabtuuuuuuuuuuuuuu... ekekek


Alaa.. bukn ader paper sngt pun, bende biase je, tp tu lah bg aku tuh mase yng berharge sngt.. aku kene hargai n aku kene lusuri ngn happy nyer, bersame owang tersyang..

klu kowang tau ari sabtu nih tuk aper, mesti kowang ckp (adat lah tuh)... so baik aku xyah bgtau...

daaaaaaaa


**betul ker penggunaan perkataan LUSURI tuh..??? Klu x betul tolong betul kn, aper yng paling sesuai tuk letak kat ayat tuh ek.. ekekeke, saje je bg kowang keje BM...haha

No comments: