Monday, October 27, 2008

trip 2 perak....

kan aku ader ckp kn nk jumper bakal pak n mak mentue kn????....
erm, dah jumper dah, dah satle sumer dah.. hahahaha.. sokaaaaaaaaa.
mak bapak die mmg ok lah very th sporting n lawak... tp mak die cam shy2 cat skit lah, x per... ater baru skali jumper kan?...


ni time kat umah tok die... tok die pun very th sporting lah... biase je.. x kesh pe pun.. umah tok die dekat2 gak ngn umh family die, tp bakang umah tok nih ader sungai perak.... tp x der pic la, sbb aku takut camera aku jth dlm ayor... hahah, cuak sey.. air sungai ngh bnyk kn skng musim bnjir kn kat perak.... tp umh tok x bnjerm klu banjir, aku lah owang paling hapy gak nyer.. dpt main air...hahah..

g umah tok nih mase g anta tipah (adek die) g keje pg sbtu tuh... elok jer smpi tok nk kuar g sarapan, kteowang pun angkut tok skali naek kete g sapan, pun x der pic gak, sbb aku segannnnnnnn, owang kg tok tgk aku cam aku nih makluk asing jer...haha...

pas anto tok blik umah kiterowang trus lek umah mak pak die, rilex2, lepaking n kems2 umah sementare die basuh kete kesayangan die tuh (nyampah).... pas tuh tghari dlm kul 1 kuar g teluk batik.. mandi laut lah oulsss pe ag... hehe

tp tuh nnt aku citer ek, ader keje la plak...


No comments: