Tuesday, October 21, 2008

yahooo.....finally!!

aku ader ckp kn aku dlm usaha nk dpt kn my own digicam kn? so skng aku dah dapat.. hahah... best2... sukenyer.... n cam biase....time kasih ayah sebb support beli mende alah nih.. muuahhhhhh.... hehe..

act ayah aku bg budget rm 200 jer, die kate yng lebih tmbh sndri..memule tuh pikir gak kn maner nk dpt digicam baru 200... tp jgn x caye aku dpat beli digicam ngn harga 199.80 tu pun sbb ader diskaun.. so ape ag.... dah tuh x yah tmbah duit lak tuh siap lebih ag 20 sen.. hahah..

tp camera murah je lah, x der lah mahal cam kowang sumer.. kowang nyer kurang2 pun 500 kn?.. erm, x pe jnji aku dpt menggedik gn camera nih dah ok dah.. hehe...

ari nihx sempt ag nk tunjuk kat kowang pic, nnt lah ek...

p/z.. nk bwk digicam baru jumper bakal mak mentua kat perak mggu nih.. eeee,takut...

1 comment:

ceri masam said...

yey ada digicam!
tahniah!

nak jumpa bakal pak mertua!

gud luck! heheheheheheh!