Sunday, November 9, 2008

AHAD...

ahad x der g maner2.. duk lepak umah jer.. so ader lebih baik nyer aku kemas baju2 aku kat lemari aku yng boleh thn die nyer bersepah.. n memandangkn lemari tuh dah cam nk termuntah kn, aku decide nk cari baju yng dah x nk kai n x muat nk sedekah je lah kat sesaper..

step pertame, kuarkn sumer dri dlm almari tuh...

oh.. itu tgn adek saye.. huhu..

aku share bilik n lemari ngn adik aku.. so die pun kene bertanggungjawab gak lah kn?...

so step yng kedue longgokkn atas katil, n pilih...

huhu... bnyk kn? dari kul 10 pgi cam tuh aku strt, smpi kul 1 ok.. bru siap.. penat ok... dan dari usaha kiterowang tuh, dapat lah gak dalm 1 beg smpah yng kaler biru tuh bju yng nk sedekah... bju tuh nk sedekah kat jiran seblah nih.. dieowang keturunan owang asli.. tp dah msk islm.. kdng2 aku rase dieowang dari ok dari owang melayu lah.. so bju aku n adek aku bg kat die je lah..

dan buat kali kedue aku terlupe nk snap pic blik yng siap di kemas.. ampunnn...

p/s : dah sedekah dah pun bju tuh semlm.. ske budak2 tuh dpt.. heheh.. aku pun ske tgk dieowang ske...


13 comments:

Sepet said...

hehe..bagusnye..
banyak pahale dia. :)

shitah said...

erk.. terpakse da...

ceri masam said...

ya Allah!

tongkang pecah!

larik!!!

shitah said...

haha kak atul...

jaketbiru said...

.. kalau ada lagi bagi lah kat nide..
lupa lak nak tanya..
"Size Plse.."
hehehehehehe

shitah said...

erk.. nide bukn dah tau ker size kiter baper... hahahahah

dd dudu said...

hai shitah^^ kite dah link blog shitah ;)

ceri masam said...

akak tengok gambar kat kanan blog shitah!
ada caption, I love McD!

me toooooo!

geng!

shitah said...

hahah.. nih yng best nih..
GENG MCD...

arZOoo said...

huh..tuh 2 orng nye baju ke sploh orng...

shitah said...

2 jer arzoo.. tuh baru yng hanger jer...

Redbloodsnow said...

psstttttttttt...dgn muke x malunyerr....sederkahkan yg lawo² je kat akak yunkkkkkkkkkkkk..wakakaka..wakakakak..wakakakak

bagiuhhh ah adik akak neh
akak doakn shitah dimurahkan lg rezeki oleh Allah SWT :)

aminnnn..

shitah said...

erk.. kak zie...tq.. amin.. InsyaAllah...