Sunday, November 9, 2008

Inai Rambut..

erm.. nih citer ari sabtu tau... tetibe jer idea mari mase jumaat petang.. aku ngh lepak ngn dila ngn wani....


wani : eh kowang nk kai inai dtg lah amik la kat umah aku...
dyla : erm, mls lh nk kai kat tgn..
aku : eh, inai rmbut nk?
dila : jom..
aku : tp sok lah nih dah petg lah..
wani : eh, kowang nk wat aku nk tgk...
dila : tgk wat per wat lah skali..
wani : erm...
aku : ala wani... halal lah..


Sabtu petng.....


memule blend dlu bg hancusss.. (owang pemals mmg kai blender)


pas tuh, campur ngn air panas ngn serbuk teh skit...( air pans ngn teh tuh nk bg die ag cepat meresap kat rmbut n caler die cantek skit..)


pastuh, tepek kat rmbut... kai lah berus.. (kiterowang kai berus gg lamer..) hahahahaha

Dyla : nampak sangt kiter cam dak kg kn?
aku : naper lak?

Dila : ye lah, kai inai, pas tuhkai lak brus gg lamer... ekekekkeeke
aku : ha'ah kn, owang lain sumer bawk duit je g saloon pas tuh pilih jer kaler ner nk.
wani : alah.. x pe, janji halal......


hikss.... agpun msing2 teringin nk rambut kaler coklat, tp tkut kene mrh ngn parents sbb dye kn.. so inai lah jln lain.. ekekke..


dah tepek tuh, tggu lah smpi die kering dalm 1 ke 2 jam.. tp jgn lelamer sesngt, pling2 pun 3 jam.. sbb nyer nnt rmbut tuh cepat kering kut.. nth lah aku pun x tau..

huhu.. cam ner? ok x? ntah lah, tp pas wat tuh kn rmbut aku jadi lembut n ringan , pas tuh kaler die pun x lah pekat sngt, cam dark brown cam tuh lah... hehe, aku ske sngt ... leh wat ag pas nih..tp pas tuh ko thn je lah rmbut ko bau inai jer... huhu...


p/s : aku luper lah nk snap pic rmbut pas dah siap.. nnt aku tepek kn ek....

2 comments:

Redbloodsnow said...

whoaaa...lame akak x inaikan rambut. dulu time still in high skool..selalu giler akak inaikan taw..hehehehe

shitah said...

yeh?.. ekekekke ... same cam kiterowang lah skng kn baru nk naik kn,.. sok2 dah besar cam akak zie x tau lah.. ekeke