Tuesday, December 16, 2008

Lunch...

ari nih keboringan melanda... huhu.. xder keje.. x tau nk wat per.. rase cam lmbt sngt kul 4.30.. nk g jenjalan x best sengsowang.. nk g shoping x der hengget.. (tgh buln nih wehh)...
nk mkn pun boring tau x , x der kawan, tp nk mkn.. cam no? .. last2 lunch hour trun jab beli jagung ng eskrim.. muahahahha


best oooo, mkn jagung panas time mendung2 ni kn.. mkn sengsowang ag feel, sbb x der owang mintak.. huhu... eskrim tuh eskrim vanilla yer sumer... eh tp kn eskrim nih special ooo.. dlm die yng itam2 tuh kn kismis laa.. bukn choco.. 1st time nih aku jumper eskrim cam nih so ader sedikit jakun kat situ...


memule aku buang gak lah kismis tuh, tetibe rase cam nk try rase lh.. ye lah, x salah mencube ye x? mak aii... ayat... ekekekek... tp bel dah rase tuh, uuuuuu, cam nk kutip balik jer kismis yng aku buang td... nekmat ooo mkn eskrim ngn kismis...


air aku x beli sbb den bawk bokal.. ekeke...


cube teka air pe... hehe...

6 comments:

ceri masam said...

wah wah wah~

makan eskrim :)
akak baru lepas makan aiskrim sedap gileeerrr

:)

shitah said...

ekekek kak atul.. semestinya saya dan eskrim.. huhu

jinggo said...

itu air tembikai susu....

shitah said...

hahah.. en jingo.. erm, sipi2 lah jawapn tuh..

Ann-Wardrobe said...

shedap nya jagung! nk jgk!

shitah said...

nkj ker ann..? meh2 kiter banjer kai duit an.. ok? huhu