Thursday, December 11, 2008

Nyampah..


td g kedai.. nk g fotostat (btul ker ejaan).. kire nk bnyk lah kn... kedai nih aku dah biase g dah.. mmg regular customer lah nih.. huhu...
tp td g, tgk ank tokey tuh yng pompuan jage... mybe cuti sek kot... ganti bapak dei kejab kut.. x pe lah.. aku suh je lah fotostat.. selalu ader minah vietnam nih yng wat.. tp td die pun x der..
budak nih lah kene wat kn? x kn aku nk tgu minah vietnam tuh blik dr lunch..dah lah muke cam taik ko tau x.. ssh tul nk senyum .. bau ketiak lak tuh.. eeee.... x sokaaa...
layan aku pun cam taik ,aku tau aku dah biase kat kedai tuh, x makne aku kene amik sndri kat fotostatkertas2 tuh, susun2 pas tuh, aku sndri kene cari n masuk kn dlm plastik... cam haramm lah tuh kn????.... aku nih customer....
paling aku x suke g kedai , klu layanan cam tuh...
pas tuh, balik2 smpi opis.... x cukup 1 set ok.... aku suh wat 8... yng ader 7 set jer... tp kene bayar tuk 8 set... pompuan tuh pekak ker per? aku mls nk g blik kedai tuh.. tension tgk muke die... last2 aku print je lain...

eeee... aku bakar kedai ko nk?

9 comments:

jaketbiru said...

cam tensionnnn jer...
senyummm senyummmm sikit...
eh eh haaaa basahhh lagi...
hehehehehehe

shitah said...

basah???? x pahm lah nide..

jinggo said...

hahahahahahaaa.....
har har har har.....

kalau aku memang aku maki terus dah pompuan tu...........

hahahahahahahahaaaaa...............

ceri masam said...

wow!

bakar? jangan yang oi..

hehehe

bulan.luna said...

Visit us for fashionable shawls and tie rack scarfs =D

shitah said...

x patut kn en jingo... hampeh sngt... huhu

shitah said...

ye lah.. geram tau kak atul... klu akak leh senyum jer ek.. huhu

shitah said...

erk.. luna.. tq ek.. nnt kiter tgk ek.. huhu

Ann-Wardrobe said...

hai dear, an dh display baju tu belah blakang :)