Friday, December 5, 2008

Mengong seketika...

aku suke pelamin nih....

aku suke baju nih..





baju nih gak....


aku suke tgk owang lain wat persiapan nk kawin...



aku teringin nk kawen...

tapi...




sape nk kawen ngn aku....???????????????



panggggggggg diri sendri... (gile)


p/s : tetibe terase lak cam nk kawen, sbb skng nih kn ramai yng nk kawen, nk bnyk jemputan.. seronok tgk.. huhu.. tp aku sedar saper aku.. juz melayan perasaan.. pada sesaper yng aku teramik pic kowang, ampunnnn yer.. x niat paper, klu marah bg tau ek, kiter deletekn balik.. huhu...

8 comments:

ceri masam said...

heheheh

tunggu je... ada lah jejaka best gila datang meminang nanti!

believe me :)

shitah said...

yeh kak?? klu x tang cam ner? huhu

jinggo said...

sabaq.....
insyallah...
kalau dah jodoh tu ada la....
kalau belum sampai jodoh tu...
buat la cam mana pon.....
hampeh jugak....

ooppsss.... tumpang laluuuu.....

shitah said...

tu lah kn en jinggo.. huhu.. saje je tuh melayan perasaan..

ceri masam said...

mana boleh tak datang!

balik semula kepada pelajaran asas di sekolah agama dulu yakni semua makhluk Tuhan sudah dijanjikan pasangan...

tak kat sini, kat sana!
just percaya :)

shitah said...

erk.. ok kak atul... adeh.. kene marah lak...huhu tq kak..

jaketbiru said...

.... moga shitah cepat dapat jodoh...

aminnnnnn

shitah said...

tq yer nide.. huhu amin....