Sunday, February 1, 2009

Henna


salam...

yuhuuuuuuuuuuu.... ekkeke, dah lamer giler kn aku senyap.. tu lah atas sbb yng x dpat dielak kn .. ekeke..

sebelum tuh jaja muke lu....

So, citer henna.. aku wat mase ak g lepak ngn sepul ari tuh kat Alam Sentral.... mase nk naek escalator tuh, de kedai wat henna kat tepi tuh....
tgk cam best jer kan, harge pun ok, sebelah RM 5.00... so aku pndang sepul, sepul pndang aku.. huhu.. abg tau kn maksud jelingan owang.. ekeke..

dan ini hasil nyer...


kene tggu inai tuh keris baru leh basuh...


ble dah basuh jadi cam ni la.. cantek.. sngt berpuas ati..

taraaa... rase cam nk wat ag sblah lak.. ekeke, tp nnt owang kate gedik nk kawen lak kn...

hapy je blik umah mteh aku mlm tuh, konon nk bangge lah.. skali kene sound... x sabar2 nk kai inai tggu lah kawen nnt, bukn lame ag.. nnt x de seri dah kai inai..

cam tuh ek? klu dah kai dlu x seri ek mase kawen? ker owang dlu2 je yng ckp... konpius...

2 comments:

ceri masam said...

heheheh hilang seri?
kalau kawen paksa, konfem hilang seri!

hahahahha

shitah said...

ooo, cam tuh ek kak atul.. kire x ilang lah nih kn.. sok nk g wat 2,2 tgn lah.. huhu...