Monday, February 2, 2009

merah putih..

ari ahd ari tuh, aku de kenduri umah family angkat aku.. bz x sngt lah.. sbb aku pemalas.. ag pun aku kene jage balqis.. die kan ngah lasak skng, x pasal2 jer nnt.. huhu.. (sile terima alsan aku ek)...
aku x sempat nk wat paper pun (sbb owang blok dah ramai tlng), n x dpt nk snap bnyk2.. dapat amik pic dieowang bersanding jer.. so kowang layan ek...



pelamin dieowang wat kat anjung umah, tinggi skit, so nmpk cam best jer.. cam pentas pun de gak..




comel je muke abg ajis tuh.. x tau naper die wat muke cam tuh.. hahaha



part salam mak ngan ayah nih aku lak yng sedih..

siyes aku sedih, meleleh ok air mata aku.. x tau naper, sendri dtng.. ag 1 ble tgk kak ekin nangis.. huhu..



dah nk balik baru aku ngn mak dapt nk amik pic ngn kak ekin.. tuh pun nasib die x tukar baju ag...

dan penutup nyer, budak balqis yng tersngt lah lasak.. die nih x reti penat tau..


p/s : SELAMAT PENGANTIN BARU 2 KAK EKIN N ABG AJIS.. SEMOGA KEKAL KE AKHIR HAYAT....

2 comments:

ceri masam said...

selamat pengantin baru buat deme :)

shitah said...

hehe kak atul...